2006.11.30. 00:00 Bagarella

Isten hozott a blogon! Benvenuti!

Ciao a tutti! Nem írok semmilyen különleges bevezetőt, nem vagyok a szavak embere, és távol állok a gasztrobloggerségtől is. Évekig éltem Olaszhon különböző régióiban, így állíthatom, hogy eléggé kiismertem magam az olasz étkek és italok terén.

Szeretném, ha a magyaroknak az olasz konyháról nemcsak a pizza, a spagetti, a chianti és egy bizonyos talján showman belvárosi étterme jutna az eszébe. Számtalan hangulatos, kevésbé reklámozott valódi olasz étteremre bukkanhatunk némi utánajárással és ezen blog böngészésével :)

Várom a hozzászólásokat, mások írásait is szívesen megjelentetem.

                                                    

1 komment · 1 trackback

Címkék: budapest olasz étel olaszország ital tészta pizza pasta


A bejegyzés trackback címe:

https://italiano.blog.hu/api/trackback/id/tr48287259

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Így lettem olasz 2010.02.26. 23:58:00

Van nekem egy gyerekkori barátom, a Vittorio. Eredetileg Győzőnek hívták, de az anyja lelépett egy olasz kamionossal és 9 évvel a disszidálása után egy hónapra vendégül látta az itthon felejtett fiacs...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rella 2008.03.05. 22:31:20

Latom, otthon is nepszeru volt a sorozat!
Baciamo le mani, udv Genova-bol.
süti beállítások módosítása